הבדלים בין היעדים המובילים בקפריסין

הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.
קפריסין עם ילדים
טיול עם ילדים בכרתים
קפריסין עם ילדים
הצג רשימת יעדים לבחירה
קפריסין עם ילדים
הצג רשימת יעדים לבחירה
* בחירת הרכב נוסעים בחבילת טוס וסע זמינה לאחר החיפוש.
הצג רשימת יעדים לבחירה
* ניתן להזמין חדרים נוספים ו/או להוסיף תינוקות להזמנה לאחר חיפוש ובחירת המלון המבוקש.

הבדלים בין היעדים המובילים בקפריסין

כיעד תיירות מוביל, נדמה שאין ישראלי שלא מכיר את קפריסין. מדובר באחד היעדים האהובים והפופולריים על מטיילים ישראליים כבר שנים רבות. השילוב המושלם של חופים זהובים, מלונות מפנקים ומרחק טיסה קצרצר הופך את האי השכן לנו למדינה האידיאלית לחופשת קיץ מרעננת. בעמוד הבא נבחן את היעדים הבולטים בקפריסין כך שתוכלו לתכנן את החופשה שלכם בצורה הטובה ביותר. 

ערים בקפריסין
על אף היותה מדינת אי קטנה למדי, ניתן למצוא בקפריסין שפע של יעדים מסקרנים וערים מלהיבות ומותאמות בול לחופשה. בין יעדי התיירות הבולטים באי כדאי לציין את פאפוס, לרנקה, לימסול, איה נאפה ועיר הבירה ניקוסיה. לכל אחת מהערים הללו יש כמובן אטרקציות מקומיות ששווה להכיר וסגנון ייחודי המזוהה עימן. 
כך למשל איה נאפה מוכרת ברחבי העולם כיעד מסיבות מלהיב הסוחף אליו צעירים רבים ומארח מסיבות מושקעות. לרנקה לעומת זאת היא עיר נמל שקטה עם אווירה רגועה שישר תכניס אותם לשלווה. ניקוסיה עיר הבירה מסקרנת במיוחד הודות לחלוקה הייחודית שלה – צפון העיר קרוי לפקושה ומשמש כבירה של קפריסין הטורקית, ואילו הדרום מוכר כבירת קפריסין היוונית. בלימסול תוכלו להנות מחוויה עירונית מודרנית ובפאפוס מחופים מדהימים יחד עם כמה מאתרי המורשת המרשימים ביותר של האי. 
ניתן לבלות טיול שלם בכל אחד מהיעדים שהזכרנו או לשלב אותם בחופשה מקיפה יותר ולדלג בין היעדים (קפריסין כפי שהזכרנו היא אי קטן למדי וניתן להגיע לכל מקום ברכב במרחק של שעות בודדות). כך או כך, בכל עיר תמצאו מגוון דברים מעניינים לעשות, ובכל עיר (חוץ מניקוסיה הבירה) תמצאו חופים מקסימים וגישה ישירה לים התיכון הכחול והמהפנט. 

המקומות הכי שווים בקפריסין
מעבר לערים, קפריסין שופעת באתרים מרתקים ובנופים מרהיבים. כך למשל, רכס הרי הטרודוס החוצה את מרכז האי הוא אחת האטרקציות המלהיבות ביותר עבור חובבי הטיולים. גובהו של הרכס, המתנשא בשיאו לכמעט 2,000 מטר מעל פני הים, הופך אותו בחורף לאתר סקי ים תיכוני פסטורלי וייחודי. מלבד סקי, מדובר במקום אידיאלי להעשרת החופשה בקפריסין עם שלל יקבים איכותיים , מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים, ומזג אוויר מרענן גם בימי הקיץ החמים.
עוד מקום מעניין ופחות מוכר מיעדי התיירות הפופולריים של קפריסין הוא חלקה הצפוני של האי, הקרוי גם קפריסין הטורקית. מדובר בישות ריבונית נפרדת משאר האי ובהתאם לכך יש להחתים דרכון במעבר אל הצפון, אך זה בהחלט שווה את זה. בצפון קפריסין תמצאו חבל ארץ שונה וייחודי אשר מצד אחד גדוש בכפרים אותנטיים ואווירה שקטה שקשה להתחרות איתה, ומהצד השני ניתן להתארח בו במלונות פאר מהמרשימים באי וברמת מחירים ידידותית להפליא. 

פאפוס
פאפוס היא אחת הערים העתיקות והמרתקות ביותר בקפריסין, והיא יעד מצוין עבור מטיילים המעוניינים לשלב את ה"בטן-גב" הקלאסי עם מעט היסטוריה ותרבות. העיר נמצאת בדרום-מערב האי ונחשבת לאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. 
בין האתרים הבולטים באזור פאפוס כדאי לציין את את קברי המלכים, קומפלקס קבורה מרשים מימי האימפריה הרומית, ואת הווילות הרומיות המכוסות פסיפסים צבעוניים. מלבד ההיסטוריה המרתקת, פאפוס ידועה גם בזכות החופים המדהימים שלה (אפילו בסטנדרט של קפריסין) וביניהם חוף אפרודיטה – אולי החוף המפורסם ביותר באי, בו לפי האגדה נולדה אלת היופי היוונית מקצף הגלים.

לרנקה
לרנקה היא עיר נמל בדרום-מזרח קפריסין ויעד מושלם לתיירים שמחפשים חופשה שלווה ומרגיעה. אחד המאפיינים המיוחדים של העיר הוא האגם המלוח, אשר בחורף הופך לבית ללהקות פלמינגו. 
בנוסף, העיר מציעה חופים נהדרים כמו חוף פיניקודס עטור הדקלים, וכן אתרים היסטוריים כגון כנסיית סנט לזרוס העתיקה. לרנקה היא גם מקום מצוין לאוהבי צלילה, עם אחד מהאתרים התת-ימים המרתקים ביותר באי – הספינה הטרופה זנוביה המושכת אליה צוללנים חובבי הרפתקאות מכל רחבי העולם.


לימסול
לימסול היא העיר השנייה בגודלה בקפריסין והיא יעד מבוקש למי שמעוניין לשלב חופשת חופים קלאסית יחד עם חיי לילה סוערים. העיר ידועה גם בזכות פסטיבלים רבים המתקיימים בה, כגון קרנבל לימסול הצבעוני או פסטיבל היין. 
עם שפע של קניונים מודרניים ומסעדות איכותיות לאורך הטיילת, לימסול היא מקום מושלם למי שמחפש חופשה בקפריסין הכוללת גם שופינג ובילויים עירוניים. כמו לא מעט יעדים אחרים בקפריסין גם בלימסול תוכלו למצוא שילוב מעניין בין ישן לחדש, עם אתרים ארכיאולוגיים כמו הטירה של לימסול לצד בניינים מודרניים ומלונות פאר.

ניקוסיה
ניקוסיה היא עיר הבירה של קפריסין והיא אחת הערים היחידות בעולם שעדיין מחולקת לשני חלקים – החלק היווני והחלק הטורקי. המבקרים בעיר יכולים לחוות את השילוב הייחודי בין מזרח למערב, עם אתרים כמו החומה הוונציאנית והעיר העתיקה שמלאה בסמטאות צרות ושווקים צבעוניים. בדומה ללימסול, גם ניקוסיה היא יעד מוצלח עבור מי שמעוניין בחופשה בקפריסין עם נגיעות של היסטוריה, תרבות וחוויה עירונית מעשירה. 

איה נאפה
חיי הלילה של איה נאפה קנו מוניטין לעיר החוף הציורית בכל רחבי העולם, ואכן השילוב של היצע בילויים מרשים יחד עם חופים טבעיים מהפנטים ביופיים הפכו את איה נאפה למוקד משיכה עבור צעירים רבים, כמו גם ברוחם.
האזור מציע שלל בארים ייחודים, הופעות חיות ומסיבות ליליות ובלתי נגמרות, וכן חופים עם מים צלולים המתאימים לכל סוגי הספורט הימי. אם אתם מחפשים חופשה בקפריסין שמשלבת בין מסיבות לחופים, איה נאפה היא המקום המושלם. 
אך לא רק צעירים ייהנו מהעיר – גם משפחות יכולות למצוא כאן אטרקציות מלהיבות כמו פארק המים הענק "ווטרוורלד" והמערות הימיות המפורסמות השוכנות בסמיכות לעיר 


 

ברגע האחרון לקפריסין